pondelok, 21. novembra 2011

Gerard Salla for EUROMAN



    Už som tu mal editoriály z magazínov z rôznych kútov sveta. Tentokrát to budú fotografie z dánskeho pánskeho magazínu- EUROMAN. Popravde som o tomto časopise nevedel a keď som sa pokúšal zistiť nejaké informácie, tak jediným zdrojom bola len internetová stránka EUROMAN, ktorá bola na moje "prekvapenie" celá v Dánčine. No a keďže sú moje znalosti dánskeho jazyka nepostačujúce, alebo lepšie povedané žiadne, veľmi mi nepomohla.
Nič to, tentokrát to bude o fotografiách (snáď mi to odpustíte), ktoré majú veľmi príjemnú atmosféru a podľa mňa (nie len mňa samozrejme) sú veľmi inšpiratívne.
Pred fotoaparátom stal Gerard Salla, ktorého môžete poznať z kampani S.Oliver, UGG, Peutery či Tommy Hilfiger.
ps. na fotografiách môžete vidieť zakomponované kúsky z kolekcie Versace for H&M












1 komentár:

  1. OBSESSED with this editorial


    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť